Threads, bazı ülkelerde reklam yayınlamaya başladı
Threads uygulaması, Instagram ekibi tarafından geliştirilip yönetilen bir platform olarak önemli bir adım attı. İlk çıkışından bu yana tamamen reklamsız olarak hizmet veren bu platform, artık zaman çizelgenizde reklamlara yer vermeye başlayacak. Meta, sosyal ağ için ön reklam testlerinin başladığını resmi bir şekilde duyurdu.
Threads iki ülkede ön reklam testlerine başladı
Geçen yıl Kasım ayında Meta, platformun yakın gelecekte reklam yayınlamaya başlayacağını belirtmişti. Çok fazla zaman geçmeden, şirket bu açıklamanın arkasında durarak şu anda belirli ülkelerde reklamlı bir hizmet sunmaya başladı.
Instagram başkanı Adam Mosseri, reklamların “Amerika Birleşik Devletleri ve Japonya’daki birkaç marka ile” yayımlanacağını duyurdu. Tıpkı X platformunda olduğu gibi, reklamlar akış içerisindeki gönderiler arasında resimler şeklinde görünecek.
Yeni reklamları hedeflemek için Meta, kullanıcıların etkileşimde bulunduğu içerikler, e-posta adresleri ve “Meta teknolojileri dışındaki etkinlikler” doğrultusunda öneriler sunarak Threads ve Instagram’daki kullanıcı aktivitelerini kullanacak.
Yapılan açıklamada, şirketin uygulamayı diğer bölgelere yaymadan önce ilk testleri değerlendireceği ifade edildi. Ayrıca, kullanıcının Hesap Merkezi’nde görünen reklamları özelleştirebileceği, ayrıca yayındaki reklamları atlamak, gizlemek ve raporlamak için çeşitli seçenekler sunulacağı da belirtildi.
Bunun yanı sıra, Meta’nın sosyal ağı, reklamların yanı sıra son zamanlarda gönderileri planlamak için yeni seçenekler de kazandı. Aynı zamanda, yakın tarihlerde kaynaklar Meta’nın Threads için Topluluk Notları özelliği üzerinde de çalıştığını iddia ediyor.